Logo
Neviete si rady? Kedykoľvek mi zavolajte.
Pri nedostupnosti volám naspäť
0 ks
za 0 €
Zbrojnica je prázdna
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
14.07.2021
Pridanie videí, zo strany ura, do popisov
Díky stále větší šikovnosti Čínských kovářů, zařazujeme do naší nabídky meče s nádhernou hamon ve stylu hitacura. Byla by škoda si ji před nákupem pok... čítať celé
20.05.2021
Nový článok na blogu "Prestavba meča pre kamaráta"
Na našom Blogu sme umiestnili nový článok popisujúci prestavbu meča pre jedného dobrého kamaráta a súčasne jedného z prvých zákazníkov nášho eshopu. čítať celé
Zobraziť všetky novinky
blog
20.05.2021
Prestavba meča pre kamaráta
Popis přestavby meče pro jednoho mého dobrého kamaráda a současně jednoho z prvních zákazníků našeho eshopu. čítať celé
12.02.2021
Meč "pre Mulan"
Prestavba repliky Čínskeho meča na želanie fanúšika filmu Mulan. čítať celé
24.08.2020
Ako sa vyznať v parametroch čepeľí samurajských mečov
Článok venujúci sa parametrom čepeľí samurajských mečov typu katana. Ako hrúbka a šírka čepele ovplyvňujú vlastnosti meča. čítať celé
Zobraziť všetky články

     V prípade akýchkoľvek problémov s našim tovarom nás prosím neváhajte kontaktovať telefonicky na +420606059406 alebo e-mailom info@blades.cz. Na vrátenie nevyhovujúceho tovaru máte 30 dennú lehotu. Záruka na tovar v prípade zistenej chyby je štandardne 2 roky. Viac v obchodných podmienkach tu.

 

Ako postupovať?

     Pokiaľ máte od tovaru faktúru, pošlite nám prosím číslo faktúry na našu mailovú adresu info@blades. Ak nie, nič sa nedeje. Pošlite nám číslo Vašej objednávky a my si ju vyhľadáme. V mailu prosím popíšte čoho sa vada týka, uveďte číslo vášho bankového účtu a my vás budeme následne okamžite kontaktovať. Bez tohto potvrdenia z našej strany prosím nič neposielajte.

 

Ako bude reklamácia pokračovať?

     Vyčkajte na odpoveď na váš mail týkajúce sa reklamácie. Zásielku s reklamovaným tovarom nám následne pošlite na adresu, ktorá vám bude zaslaná v potvrdzovacom maile. Tovar je potreba skutočne dobre zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodení prepravcom. Poškodené alebo pokrčené balíky bohužiaľ nepreberáme a vraciame späť zákazníkovi!

    Následne po prijatí zásielky s reklamovaným tovarom prebehne zhodnotenie chyb a kontaktovanie zákazníka s návrhom ich riešenia. Drvivá väčšina chyb sa týka iba vzniku netesností pri použití meča v praxi, ktoré sú bez problémov riešiteľné priebehu dvoch dní, takže sa určite nemusíte obávať tridsaťdňovej reklamačný lehoty. Vždy sa budeme snažiť, aby sa k vám opravený tovar alebo vrátená hotovosť dostali čo možno najskôr.

 

Čo keď sa nám nepodarí závadu odstrániť?

     V takom prípade vám budú všetky náklady, ktoré ste vynaložili na nákup vadného, ​​a neopraviteľného tovaru vrátené v plnej výške na účet, ktorý ste nám zaslali v maile o oznámení začatia reklamácie, najneskôr do 14 dní od ukončenia procesu reklamácie. Teda od okamihu, kedy bude prípadná vada tovaru zhodnotená ako neodstrániteľná alebo uplynutím lehoty 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.
O výsledku reklamácie a zaslaní tovaru späť na vašu adresu, prípadne vrátenie vašich peňazí budete vopred informovaní, prostredníctvom elektronickej pošty na mailovú adresu, z ktorej nám bolo oznámenie o reklamácii z vašej strany doručené.

 

Eduard Valentík

so sídlom Dolní valy 650,

68801 Uherský Brod-Česká republika

identifikačné číslo: 72421371

DIČ CZ8107134607

Číslo bankovního účtu - 2619572001/5500

IBAN-CZ5055000000002619572001

Podliehame EET. V prípade osobného prevzatia tovaru a platby v hotovosti vám bude vystavená účtenka a platba elektronicky zaevidovaná u správcu dane.

2010-2020 Všechna práva vyhrazena.
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.